Vacature Klantenservice
Medewerker

Beantwoord telefonisch, via social media, e-mail en chat vragen reizigers 

Wij zijn op zoek naar communicatief vaardige medewerkers in Amsterdam

Als klantenservice medewerker help jij reizigers verder met hun vragen. Reizigers komen uit alle uithoeken van de wereld en je helpt de reiziger met de meest uiteenlopende zaken. Van vragen over parkeren tot ondersteuning bij het verlies van een Ipad. Jouw werk stopt pas zodra de klant zijn reis kan vervolgen!

Je behandeld de vragen in het Nederlands of in het Engels. De vragen komen binnen via social media (facebook & twitter), WhatsApp, Chat, de e-mail en natuurlijk telefonisch

Als klantenservice medewerker ben jij de verbinding tussen de reizigers en de vliegvelden van Schiphol, Eindhoven en Lelystad. Tevens kan het zo zijn dat je sporadisch ook op Schiphol onsite werkzaamheden moet uitvoeren.

Wat ga jij doen?

  • Uiteenlopende vragen van reizigers in het Nederlands en Engels behandelen
  • In teamverband zorgen voor 100% klanttevredenheid
  • De dagelijkse feedback analyseren 
  • In samenspraak met de teammanager procesverbeteringen uitwerken om de klantervaringen op alle kanalen te verbeteren

Uren & Shifts

  1. Je kan kiezen voor drie verschillende contracten met vaste uren!
  2.  16 tot 24 uur
  3. 24 tot 32 uur
  4. 32 tot 40 uur

De afdeling is 24 uur per dag 7 dagen per week geopend. Je werkt 8 uur per dag en er zijn 3 shifts per dag.

  1. 07:00 – 15:00
  2. 15:00 – 23:00
  3. 23:00 – 07:00
 

Eens per 3 weken wordt het rooster gemaakt. Je kan zelf aangeven welke dagen / shifts je wilt werken. Je bent verplicht om minimaal 2 nachtdiensten per maand te werken. Deze 2 nachtdiensten zijn altijd opeenvolgend. Voor nacht en weekenddiensten krijg je een toeslag van 25%. 

Jij bent

  •  woonachtig in straal van 50 km van Amsterdam
  •  op zoek naar een baan voor 16 tot 40 uur
  •  op korte termijn beschibaar
  •  flexibel beschikbaar op maandag t/m zondag
  •  communicatief vaardig en enthousiast
  •  creatief en kan zelfstandig problemen oplossen
  •  goed in Engels en in het Nederlands (in woord en geschrift)

Wij bieden jou

  •  Marktconform salaris, reiskosten en pensioenregeling
  •  Een (min-max) contract met vaste uren (16-24 , 24- 32 of 32-40)
  •  Trainingen en intensieve coaching
  •  Doorgroeimogelijkheden naar teammanager, consultant of client service manager
  •  Een gezellige en informele werksfeer

Reiskosten & Bereikbaarheid

Je ontvangt een reiskosten vergoeding van € 0,19 cent per kilometer. Je ontvangt dit bedrag over woon-werk en werk-werk verkeer. Indien je woon-werk verkeer minder dan 15 kilometer is heb je geen recht op een reiskostenvergoeding

Het kantoor is gevestigd in Amsterdam en zit op loopafstand van station Overamstel. Voor het kantoor is er voldoende parkeergelegenheid. Het parkeertarief is 0.1 euro per uur!

 

Contract

In eerste instantie ontvang je een contract voor 7 maanden. Deze wordt verlengd met een periode van 1 jaar. Er is daarnaast de mogelijkheid om een vast contract te verdienen.

Het is een min – max contract waarbij je kan kiezen uit 3 opties. 16 to 24 uur, 24 tot 32 uur of 32 tot 40 uur. Meer informatie over het contract kan je teruglezen op https://www.fnv.nl/themas/contract/arbeidsovereenkomst/min-maxcontract/ 

 

Salaris

De uitbetaling van je salaris is altijd op de 10de van de maand. Je bruto uurloon is € 11,50 per zonder exclusief vakantiegeld en vakantiedagen.

Toeslag:
Voor de gewerkte uren na 22:00 en de gewerkte uren in het weekend krijg je een extra toeslag van 25%. Je bruto uurloon inclusief toeslag is 14,38 per uur.

Voorbeeld berekeningen:
Onderstaand is een voorbeeld berekening van het salaris voor iemand van 22 jaar of ouder. Aan deze berekeningen kunnen geen rechten worden ontleend. Bedragen kunnen verschillen wil je weten wat je exact verdient? Kijk dan op: https://www.berekenhet.nl/werk-en-inkomen/

Berekening zonder toeslagen

Uren Bruto Maandloon Netto Maandloon
16 797 710
24 1.195 1.075
32 1.595 1.440
40 1.995 1.695

Berekening met toeslagen

Voorbeeld berekening waarbij uit is gegaan dat je 25% van je uren na 22:00 of in het weekend werkt:

Uren Bruto Maandloon Netto Maandloon
16 995 885
24 1.495 1.345
32 1.995 1.800
40 2.495 2.115

Sollicitatieprocedure 

Solliciteren

Heb je interesse? Reageer dan via het onderstaande formulier

Solliciteren
Telefonische Intake

De recruiter Fred Baird of Yasmin Vittali belt je op om de vacature met je te bespreken 

Telefonische Intake
1ste interview

Je komt bij ons op kantoor in Amsterdam langs voor een persoonlijk gesprek 

1ste interview
Callcenter vacatures
Online Assessment

Je maakt een online assessment van 10 verschillende Nederlandse en Engelse Facebook of Twitter service berichten, 2 open vragen en 2 creatieve berichten

Online Assessment
1ste Interview

Je hebt een 1ste interview met de teamleider van de afdeling 

1ste Interview
Contract

Je ondertekent je arbeidscontract en we gaan vragen een VOG aan

Contract
Startertraining

Je volgt een starterstraining. De training duurt gemiddeld 2,5 week waarbij je 20 badges kan behalen. 

Hoe meer badges je haalt op hoe meer projecten je kan werken en je meer uur kan maken

Let op: de trainingsuren worden direct uitbetaald!

Startertraining
1ste werkdag

Heb je de basis badges gehaald? Dan start je daarna met je nieuwe baan als klantenservice medewerker in Amsterdam

1ste werkdag

Sollicitatieformulier

2018 © Direct in Dienst BV Alle rechten voorbehouden